Likwidacja szkód

Z naszą Asystą Szkodową zyskujesz:

pokrycie kosztu VAT za naprawę

osobowy samochód zastępczy

pierwszeństwo naprawy w autoryzowanych serwisach

bezgotówkowe rozliczenie

powiadomienie SMS o statusie likwidacji szkody

 

Wybierz Spółkę, z którą podpisałeś umowę

 

Idea Getin Leasing / Idea Leasing


Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
 

Korzystasz z Asysty Szkodowej

telefonicznie - zadzwoń na numer 801 199 199 lub 71 33 44 807 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00)

 

  1. Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
     
  2. Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
     
  3. Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
     
  4. Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.

Nie korzystasz z Asysty Szkodowej / Chcesz zgłosić szkodę pozakomunikacyjną lub szkodę do umowy pożyczki

Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:

online - wypełnij formularz

mailowo - pobierz i wypełnij wniosek właściwy dla szkody, prześlij go na  adres:

  szkody@ideagetin.pl- gdy zgłaszasz szkodę komunikacyjną

  majatek@cas-auto.pl - gdy zgłaszasz szkodę pozakomunikacyjną

w aplikacji mobilnej „Idea Getin Leasing” – pobierz w Google Play lub Apple App Store

Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.

Zadzwoń

801 199 199

Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej
71 33 44 807

od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-17:00

Zgłoś online

Wypełniony wniosek prześlij na adres: szkody@ideagetin.pl

lub

Wypełnij formularz

Serwisy

Znajdź najbliższy serwis z autoryzacją
Idea Getin Leasing
 

Mapa serwisów

Idea Getin Leasing Automotive / Getin Leasing


Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
 

Korzystasz z Asysty Szkodowej / Masz umowę serwisową - leasing mobilny

Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:

online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę

lub

telefonicznie - zadzwoń na wybrany numer (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00)

  801 199 199 lub 71 33 44 807  - dla umów leasingu operacyjnego
 

  22 43 00 900 - dla umów leasingu operacyjnego z umową serwisową (leasing mobilny) 

  1. Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
     
  2. Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
     
  3. Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
     
  4. Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.

Nie korzystasz z Asysty Szkodowej / Chcesz zgłosić szkodę do umowy pożyczki

Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:

dla umowy leasingu

online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę

lub

mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:

  szkody@ideagetin.pl - gdy masz zawartą umowę leasingu
 

dla umowy pożyczki

mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:

  dop@ideagetin.pl - gdy masz zawartą umowę pożyczki

Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.

Za wariant zgłoszenia szkody bez Asysty Szkodowej zostanie pobrana opłata według stawki określonej w Tabeli opłat i prowizji (po otwarciu strony wybierz drugą zakładkę Idea Getin Leasing Automotive / Getin Leasing).

Zadzwoń

801 199 199

Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej
71 33 44 807

od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-17:00

Zgłoś online

Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
 

Bank Kierowcy

Serwisy

Znajdź najbliższy serwis z autoryzacją
Idea Getin Leasing
 

Mapa serwisów

Getin Rent


Sprawdź jak zgłosić szkodę, gdy
 

Korzystasz z Asysty Szkodowej

Zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:

online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę

lub

telefonicznie - zadzwoń na numer 22 43 00 900  (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00)

  1. Zgłoś szkodę w wybrany przez Ciebie sposób.
     
  2. Konsultant, niezależnie od wybranego przez Ciebie sposobu zgłoszenia, skieruje Cię do rekomendowanego serwisu. W razie potrzeby pomoże w zorganizowaniu holowania pojazdu.
     
  3. Zostaw samochód w serwisie i odbierz samochód zastępczy.
     
  4. Naprawione auto odbierz w umówionym terminie.

Nie korzystasz z Asysty Szkodowej

Jeśli nie korzystasz z Asysty Szkodowej zgłoś szkodę w dogodny dla Ciebie sposób:

online - zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę

lub

mailowo - pobierz i wypełnij wniosek, następnie prześlij go na adres:

  cfm@cas-auto.pl - gdy masz zawartą umowę leasingu

  dop@ideagetin.pl - gdy masz zawartą umowę pożyczki

Zgłoś szkodę przesyłając wypełniony wniosek.

Za wariant zgłoszenia szkody bez Asysty Szkodowej zostanie pobrana opłata według stawki określonej w Tabeli opłat i prowizji (po otwarciu strony wybierz trzecią zakładkę Getin Rent).

Zadzwoń

Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej

22 43 00 900

od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00-17:00

Zgłoś online

Jeśli korzystasz z Asysty Szkodowej zaloguj się do Banku Kierowcy i zgłoś szkodę
 

Bank Kierowcy

Serwisy

Znajdź najbliższy serwis z autoryzacją
Idea Getin Leasing
 

Mapa serwisów

Usługa realizowana jest przez Centrum Asysty Szkodowej Sp. z o.o. Informacje zawarte w niniejszych materiałach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w szczególności art. 66 i nast. k.c. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie – w przypadku pojazdów specjalistycznych usługa może różnić się od przedstawionej.