Idea Getin Leasing z prestiżowym wyróżnieniem za jakość obsługi

29 listopada 2022

Kategoria domyślna

Już po raz siódmy z rzędu otrzymaliśmy prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi” (FPK).

– Dzięki regularnemu udziałowi w procesie certyfikacji FPK wiemy, jak oceniają nas Klienci i które elementy współpracy, w danym okresie, wskazują jako ważne – podkreśla Małgorzata Szmidt-Korczowska, dyrektorka Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA.

– Każda opinia to dla nas cenna wskazówka, którą bierzemy pod uwagę w codziennej pracy. Dziękujemy naszym Klientom za to, że w tych niestabilnych warunkach chętnie się z nami dzielą swoimi uwagami i sugestiami – dodaje.

Klienci Idea Getin Leasing ocenili Spółkę łącznie w 6 kategoriach, a średnia z uzyskanych ocen złożyła się po raz kolejny na wysoki, aż 90 proc. index FPK.

We wszystkich badanych obszarach, tj. gotowość do rekomendacji, podejście do klientów, ogólne zadowolenie, wysiłek włożony przez klienta w załatwienie sprawy, jakość obsługi i proces zakupowy, Idea Getin Leasing otrzymała wysokie noty. Na wysokim poziomie pozostaje także liczba Klientów, którzy są gotowi polecać usługi IGL.

Naszym Klientom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie i w relacjach, dziękujemy za zaufanie i docenienie codziennej pracy naszego zespołu.

O badaniu

Badanie certyfikacyjne zostało zrealizowane przez niezależną firmę Experience Institute za pomocą wywiadów telefonicznych wspieranych komputerowo (CATI) od 17 do 22 października 2022 roku. W badaniu udział wzięli klienci Idea Getin Leasing SA i Idea Getin Leasing Automotive.  

„Firma Przyjazna Klientowi” jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi.