Idea Getin Leasing po raz szósty Firmą Przyjazną Klientowi!

26 stycznia 2022

Kategoria domyślna

Po raz szósty z rzędu otrzymaliśmy prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom przez klientów, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie i w relacjach. Dziękujemy Państwu za zaufanie i docenienie naszej codziennej pracy.

Dzięki regularnemu uczestnictwu w programie zbieramy rzetelne informacje o tym, jak zmieniające się otoczenie wpływa na opinie klientów dotyczące współpracy z nami. Pomimo trudnych warunków pracy zdalnej, po raz kolejny zapracowaliśmy na wysokie oceny klientów. W 2021 roku odnotowaliśmy wyższe oceny aż w 4 aspektach współpracy. Są to: podejście do klientów (+ 4 proc. r/r), gotowość rekomendacji (+4 proc. r/r), Customer Effort Score (+ 3% r/r) i jakość obsługi (+2 proc. r/r) wymienia Małgorzata Szmidt-Korczowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA. – Proces zakupowy oraz ogólne zadowolenie uzyskały wynik na tym samym wysokim poziomie, co w roku 2020. W zakresie komunikacji telefonicznej kolejny rok z rzędu obserwujemy wzrost pozytywnych ocen. To już stała tendencja, która niezmiernie nas cieszy i mobilizuje – dodaje Małgorzata Szmidt-Korczowska.

Klienci Idea Getin Leasing oceniali Spółkę łącznie w 6 kategoriach, a średnia z uzyskanych ocen złożyła się na wysoki, aż 91-proc. index FPK.

Oznacza to, że we wszystkich badanych obszarach, tj. gotowość do rekomendacji, podejście do klientów, ogólne zadowolenie, Customer Effort Score (czyli wysiłek włożony przez klienta w załatwienie sprawy), jakość obsługi i proces zakupowy, Idea Getin Leasing otrzymała bardzo wysokie noty klientów.

 

 

 

O badaniu

Badanie certyfikacyjne zostało zrealizowane przez niezależną firmę Experience Institute za pomocą wywiadów telefonicznych wspieranych komputerowo (CATI) od 18 do 29 października 2021 roku. W badaniu udział wzięli klienci Idea Getin Leasing SA i Idea Getin Leasing Automotive.  

„Firma Przyjazna Klientowi” jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi.

W 2021 r. logo programu FPK zostało odświeżone. Już wkrótce nowy znak pojawi się na wszystkich materiałach i dokumentach Spółki.