Idea Getin Leasing - leasing, najem, kredyt i pożyczka dla firm
Strona główna » Aktualności » Wsparcie dla Klientów
W trosce o zdrowie Pracowników, Klientów i Partnerów biznesowych naszej Spółki oraz w celu zapewnienia ciągłości pracy i wysokiej jakości naszych usług, podjęliśmy wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie ograniczyć skutki szerzącej się pandemii. Odpowiedzialnie i z należytą troską reagujemy na aktualną sytuację, by nasi Pracownicy, Klienci i Partnerzy czuli, że mają wsparcie i są bezpieczni.
1. Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury funkcjonowania poszczególnych Departamentów i Oddziałów w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i w trybie pracy zdalnej.
2. Zarząd i kadra menedżerska Spółki jest w ścisłym kontakcie on-line, aby szybko wprowadzać dalsze zmiany, niezbędne dla funkcjonowania naszych Klientów, Partnerów i naszej Spółki.
Jako Spółka, która buduje partnerskie relacje z Klientami, niezwłocznie zaproponowaliśmy działania pomocowe dla przedsiębiorców, dotkniętych aktualną sytuacją.
Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami dla Klientów
Wnioski i zapytania Klientów realizujemy zgodnie z datą wpływu
W sprawie restrukturyzacji / zmiany harmonogramu płatności prosimy o kontakt z Obsługą Klienta, wysłanie wniosku na adres e-mail:
Wnioski naszych Klientów dotyczące zastosowania rozwiązań pomocowych rozpatrujemy indywidualnie i według kolejności wpływu.
Abyśmy mogli sprawniej i szybciej Państwa obsłużyć prosimy o:
Zapewniamy, że każdy z Państwa wniosków zostanie merytorycznie rozpatrzony w możliwie najkrótszym czasie. Liczymy na Państwa zrozumienie.
W razie dodatkowych pytań w sprawie restrukturyzacji prosimy o kontakt telefoniczny - 801 199 199 (wybierz 2)
Naprawy blacharsko-lakiernicze, likwidacja szkód
Dział Likwidacji Szkód pracuje z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, od poniedziałku do piątku, w godz. 8-17. Szkodę możecie Państwo zgłosić za pomocą:
W przypadku naprawy pojazdu w naszej sieci serwisów naprawa odbędzie się dla Państwa bezkosztowo: kwotę netto pokryje Ubezpieczyciel, kwotę VAT pokryje Idea Getin Leasing. Miałeś szkodę? Nie odkładaj sprawy na później, skontaktuj się z naszym doradcą.
Odbiór przedmiotów zakupionych na aukcjach poleasingowych odbywa się na bieżąco, ale z ograniczeniem kontaktu fizycznego do niezbędnego minimum.
W przypadku zawierania nowej umowy, prosimy o kontakt mailowy z Państwa doradcą bądź skorzystanie z infolinii sprzedażowej: sprzedaz@ideagetin.pl, 801 199 199 (wybierz 1) lub 579 573 666. Wdrożyliśmy zdalny model podpisania umowy dla stałych Klientów, bez konieczności bezpośredniego spotkania się.
O kolejnych zmianach będziemy Państwa informowali na bieżąco.
Jednocześnie bardzo Państwa prosimy o szczególną czujność i ostrożność – cyberprzestępcy próbują wyłudzać dane i hasła, wykorzystując pandemię koronawirusa. Prosimy zwracać uwagę na adresy stron internetowych do logowania i dokonywania płatności oraz dokładnie czytać wiadomości SMS i maile, aby nie klikać w szkodliwe i fałszywe linki. Wszystkie wiadomości, które budzą Państwa wątpliwości, prosimy weryfikować w wiarygodnych źródłach.
autor: Idea Getin Leasing SA
data dodania: 2020-03-17 08:28:25