KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW

Strona główna » Aktualności » KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW

wielkość tekstu: A | A | A

W trosce o zdrowie Pracowników, Klientów i Partnerów biznesowych naszej Spółki oraz w celu zapewnienia ciągłości pracy i wysokiej jakości naszych usług, podjęliśmy wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie ograniczyć skutki szerzącej się pandemii. Odpowiedzialnie i z należytą troską reagujemy na aktualną sytuację, by nasi Pracownicy,  Klienci i Partnerzy czuli, że mają wsparcie i są bezpieczni.

1. Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury funkcjonowania poszczególnych Departamentów i Oddziałów w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i w trybie pracy zdalnej.

2. Zarząd i kadra menedżerska Spółki jest w ścisłym kontakcie on-line, aby szybko wprowadzać dalsze zmiany, niezbędne dla funkcjonowania naszych Klientów, Partnerów i naszej Spółki.

Jako Spółka, która buduje partnerskie relacje z Klientami, niezwłocznie zaproponowaliśmy działania pomocowe dla przedsiębiorców, dotkniętych aktualną sytuacją. 

Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami dla Klientów


Wnioski i zapytania Klientów realizujemy zgodnie z datą wpływu


W sprawie restrukturyzacji / zmiany harmonogramu płatności prosimy o kontakt z Obsługą Klienta na adres e-mail:

Naszym Klientom proponujemy możliwość obniżenia raty leasingowej/pożyczki o maksymalnie 80% wysokości raty na okres do 6 miesięcy i wydłużenie kontraktu nawet do 6 miesięcy. Dzięki wydłużeniu umowy, unikną Państwo nadmiernego miesięcznego obciążenia.

Wnioski naszych Klientów dotyczące zastosowania rozwiązań pomocowych rozpatrujemy indywidualnie i według kolejności wpływu. Maksymalnie uprościliśmy proces, jednak czas oczekiwania na rozpatrzenie, ze względu na szczególną sytuację, jest obecnie wydłużony.

Abyśmy mogli sprawniej i szybciej Państwa obsłużyć prosimy o:

  • jednokrotne wysłanie / złożenie wniosku,
  • cierpliwie oczekiwanie na kontakt z naszej strony - po złożonym wniosku, nie muszą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie.

Zapewniamy, że każdy z Państwa wniosków zostanie merytorycznie rozpatrzony w możliwie najkrótszym czasie. Liczymy na Państwa zrozumienie.

W razie dodatkowych pytań w sprawie restrukturyzacji prosimy o kontakt  telefoniczny -  801 199 199 (wybierz 2)


Naprawy blacharsko-lakiernicze, likwidacja szkód

Dział Likwidacji Szkód pracuje z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, od poniedziałku do piątku, w godz. 8-17. Szkodę możecie Państwo zgłosić za pomocą:

W przypadku naprawy pojazdu w naszej sieci serwisów naprawa odbędzie się dla Państwa  bezkosztowo: kwotę netto pokryje Ubezpieczyciel, kwotę VAT pokryje Idea Getin Leasing. Miałeś szkodę? Nie odkładaj sprawy na później, skontaktuj się z naszym doradcą.


Odbiór przedmiotów zakupionych na aukcjach poleasingowych odbywa się na bieżąco, ale z ograniczeniem kontaktu fizycznego do niezbędnego minimum.


W przypadku zawierania nowej umowy, prosimy o kontakt mailowy z Państwa doradcą bądź skorzystanie z infolinii sprzedażowej: sprzedaz@ideagetin.pl, 801 199 199 (wybierz 1) lub 579 573 666. Wdrożyliśmy zdalny model podpisania umowy dla stałych Klientów, bez konieczności bezpośredniego spotkania się.

O kolejnych zmianach będziemy Państwa informowali na bieżąco.
 
Jednocześnie bardzo Państwa prosimy o szczególną czujność i ostrożność – cyberprzestępcy próbują wyłudzać dane i hasła, wykorzystując pandemię koronawirusa. Prosimy zwracać uwagę na adresy stron internetowych do logowania i dokonywania płatności oraz dokładnie czytać wiadomości SMS i maile, aby nie klikać w szkodliwe i fałszywe linki. Wszystkie wiadomości, które budzą Państwa wątpliwości, prosimy weryfikować w wiarygodnych źródłach.

autor: Idea Getin Leasing SA

data dodania: 2020-03-17 08:28:25

Zapewniamy

  • Konkurencyjne finansowanie
  • Uproszczone procedury
  • Szybkie decyzje
  • Wysoką jakość obsługi
  • Partnerskie relacje
  • Produkty dodatkowe

Formularz zapytaniowy

Formularz zapytaniowy
Facebook