Firma Przyjazna Klientowi - po raz czwarty!

Strona główna » Aktualności » Firma Przyjazna Klientowi - po raz czwarty!

wielkość tekstu: A | A | A

Idea Getin Leasing po raz czwarty otrzymała tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom, które przykładają ogromną wagę do jakości obsługi klienta. Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci ocenili IGL w kategoriach: skłonność do rekomendacji, ocena współpracy, ocena kontaktu oraz pod kątem ogólnego zadowolenia.

Ankietowani jako mocne strony Idea Getin Leasing wskazali w tym roku  sprawny kontakt, szybkie rozwiązywanie spraw, proste procedury oraz atrakcyjną cenowo ofertę.

– Utrzymaliśmy wysokie wskaźniki zaufania klientów, pomimo wciąż trwającego procesu synergii spółek Idea Leasing i Getin Leasing. Ocena współpracy oraz kontaktu wyraźnie się poprawiła. Konsekwentnie i systematycznie wprowadzamy zmiany  proceduralne i organizacyjne. Wszystko z myślą o usprawnieniu komunikacji i skróceniu czasu obsługi. W dzisiejszych „zabieganych czasach” klienci chcą szybko i skutecznie skontaktować się z nami, a następnie równie sprawnie uzyskać potrzebną informację lub dokument.  Cieszymy się, że zauważyli poprawę i dali temu wyraz w wyższych niż rok temu ocenach - mówi Małgorzata Szmidt-Korczowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA.

Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” został przyznany przez klientów Idea Getin Leasing. Organizatorem programu jest Competency Institute Sp. z o.o. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji.

Badanie zostało zrealizowane techniką CATI w dniach 16-29 października 2019 roku i wzięło w nim udział 400 ankietowanych.

autor: Idea Getin Leasing SA

data dodania: 2019-12-14 20:05:06

Zapewniamy

  • Konkurencyjne finansowanie
  • Uproszczone procedury
  • Szybkie decyzje
  • Wysoką jakość obsługi
  • Partnerskie relacje
  • Produkty dodatkowe

Formularz zapytaniowy

Formularz zapytaniowy
Facebook